Sunday 29 August 2010

20 Ramadhan

bismillahirRahmanirRahim.

malam ni sudah pun masuk malam ke 20 ramadhan.

dan saat saya menuli sini sudah pun jam 1.24 pagi.

baru selesai menghabiskan pembacaan buku ilmiah+ menyelesaikan kerja sekolah matematik moden.

bagaimana dengan amalan sepanjang ramadhan yg telah berlalu?

sekiranya di tukarkan dalam bentuk keputusan peperiksaan.. rasanya pasti sudah gagal..

tapi aku x kan putus asa.. kerna ramadhan masih berbaki 10 hari lagi.

esok bermulanya hari pertandingan tilawah 10 hari terakhir yg bilal anjurkan.

rabu ini mini ithbat. mampukah aku? inshaALLAH.


sempena semarak ramadhan, squad pertandingan ada menganjurkan pertandingan: create and update.. means blogla. usrah saya tidak ketinggalan untuk menyertai pertandingan ini.

saya berharap pertandingan ini merupakan batu loncatan kepada usrah kami untuk terus berada di medan dakwah.

saya suka buka blog usrah saya.. rasa seperti sedang bersama-sama dengan mereka.

bermulanya esok hari..

saya harus menunaikan janji saya:

tukar tempat duduk. kalau itu yang terbaik.. sami'tu wa ato'tu.

saya buat spek baru lagi. bifocal nampaknya. adakah maksudnya saya seorang yg rajin membaca? atau belajar? atau rajin membuang masa di depan lptop..

wallahu a'lam.



saya berharap.. saya sangat2 dapat memanfaatkan ramadhan yg berbaki..

Wallahul musta'an.



ini blog usrah saya yg x seberapa.. jemput2lah ziarah.. kami baru bermula.. jadi, silalah beri tunjuk ajar.

http://wetogether2.blogspot.com/

No comments: